Administração Trimestral 1ª Entrada 2020

Permanent URI for this collectionhttp://192.168.2.158:4000/handle/prefix/1102

Projetos Integrados da Escola de Negócios Online realizados pelos estudantes em cada módulo.

News

Projetos Integrados da Escola de Negócios Online realizados pelos estudantes em cada módulo.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    A marca e o consumidor
    (Fundação de Ensino Octávio Bastos, 2020-04-30) Bernardo, Nathálya Caroline da Silva; Silva, Alexandre Correia da
    This work aims to identify the preference of consumers in São João da Boa Vista in relation to the choice of which supermarket to choose when making monthly purchases.
  • Item
    A marca e o consumidor
    (Fundação de Ensino Octávio Bastos, 2020-04-30) Pianez, Bruno Lago; Silva, Alexandre Correia da
    This work aims to address the brand and consumer behavior. Brands are valuable to companies. Although they are not physical assets, they are part of corporations' assets. Brand transactions (sales, acquisitions and mergers) reveal their monetary value and, therefore, determine how much they mean. In an increasingly competitive market, it is necessary to build a strong, solid and competitive brand that achieves not only the commercial objectives, but also that wins the consumer's mind.
Direito autoral ou direito de autor é um conjunto de prerrogativas conferidas por lei à pessoa física ou jurídica criadora da obra intelectual, para que ela possa usufruir de quaisquer benefícios morais e patrimoniais resultantes da exploração de suas criações. É derivado dos direitos individuais e situa-se como um elemento híbrido, especial e autônomo dentro do direito civil.